Örök téma.... A legjobb zsírégetők!

Mit mondjak.................nekem is probléma most már ez.
A zsírégetés! Na nem a serpenyőbe,bár ott se semmi...hm nagyon hiú nő vagyok.Ez nem baj,amíg ez egy egészséges hiúság.remélem az enyém még az.Azóta érzem problémának amióta abbahagytam,a dohányzást.Ez jó dolog,csak.......Itt jött be a képbe,hogy komolyan kell foglalkoznom azzal,hogy mi az a legjobb és biztosan hatásos módszer,amivel az állandó rágcsálásaimból fakadóan egyre csak nőttek a zsírpárnák a testem különböző területein.Hát mit mondjak én sem szeretek tükörbe nézni.Na elkezdtem a kutatást.mi után? Az alternatív lehetőségeket kerestem,keresem a mai napig is,mert nem szeretnék sem magamnak sem másnak olyan zsírégető módszert tanácsolni,ami vagy nem működik,vagy évek múltán derül ki,hogy nagyobb bajt csináltam,mint hasznot!Akkor csapjunk bele gyere és próbáld ki Te is,hisz ezek a zsírégetők természetes és a természetben találhatóak.jó szívvel ajánlom mindenkinek

Zsuzsi